måndag 1 augusti 2016

Augusti mässmånad

 Ojjj vad hände liksom, redan Augusti månad, så känns det varje sommar man önskar ju att man hade kunnat sakta in och bromsa Juli månad....


 Men något som är sååå himlans bra med Augusti är ju att alla mässor startar för oss som jobbar i butik, det blir ett flängande och farande i några veckor och jag bara älskar det !!! Det blir Stockholm och Köpenhamn....ni ser ju att jag bläddrar i mässkatalogerna på semestern, härligt!


Jag måste få säga att vi har varit väldigt flitiga på vår semester, vi har renoverat alla 8 fönster på nedrevåningen, då räknar vi inte fönstren i glasverandan, de renoverade vi för några år sedan. Ett himla slit är det , men nu har vi sååå fina fönster på både insidan och utsidan, våra fönster är såå höga och fina hela 160 cm höga, det gillar jag, inte några små gluggar här inte.
Kraam Anette

1 kommentar:

G:a Affären sa...

Det var flitigt, åtta fönster blir sexton bågar och både på in- och utsidan!
Åh så nöjda ni kan känna er, jag vet, det är massor av jobb.
Håller med att det är fint med höga fönster!

Kramar
/Cia