måndag 1 september 2014

Välkommen

 Välkommen till La familia söta lattemugg från Greengate ! Jag trillade dit igen :) hur söt är inte denna nyhet från Greengate, hur söt och fin som helst, det är helt otroligt hur de kan göra såå fina nya mönster varje säsong....


 Och ser ni, de nya blandar ihop sig hur bra som helst med de övriga i familjen där på hyllan !!
Det är det som är såå himla kul med greengate, de går att blanda, alla kan ta sin favorit då vi fikar.Det är inte som förr då man tvunget skulle ha 6 eller 8 eller till och med 12 i samma mönster, nääee nu är det nya tider minnsann det har Greengate sett till..haaa...haaa...


Två nya och då drog det med sig att jag städade och torkade av alla hyllorna så nu är det gjort. Jag köpte mina nya muggar HÄR.
Kraaam Anette
P.s Du glömmer väl inte bort det HÄR erbjudandet :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara, men finns det inte med öron? Jag tycker koppar är så heta att hålla i...

Din samling är dock väldigt fin, och din blogg är så inspirerande.

Sallys hus sa...

Hej fina Anette!
Ojojoj vilken samling du har..;) Du kommer snart få sätta upp fler hyllor..;) De är superfina och kopparna är så himla goda att dricka ur.
Men duuuu så fin er "bro" blev och hela huset.. å glasverandan.. det ska bli kul att få kika in.
Å lillNisse...såååå söt han är!
På fredag ska Sally på vattengympa...fniss...
Kram Katarina

Annas skattkammare sa...

Ja åh så fina mönster greengate gör, man vill ha allt. :)
Kram Anna

HWIT BLOGG sa...

Ja dom gör alltid så mycket fint...dom muggarna var ju verkligen söta!
Önskar dig en skön höstvecka!
Kram, Titti